Mikor kezdődik és meddig tart a promóció?
A nyereményjáték 2023. október 1-én 00 óra 00 perctől indul és 2023. december 24-én 23 óra 59 perckor ér véget.
Hogyan vehetek részt a nyereményjátékban?
A nyereményjátékban úgy tudsz részt venni, ha magyarországi kiskereskedelmi üzletben vagy magyarországi online webshopban egyidejűleg vásárolsz
legalább 5 db egyedi vagy 5 db családi kiszerelésű Dr. Oetker Magyarország Élelmiszer Kft. által forgalmazott terméket
(legalább 5 db Dr. Oetker termék tétel szerepeljen egy blokkon vagy online számlán) és regisztrációt követően feltöltöd a vásárlást igazoló blokkod / online számlád adatait a promóciós oldalon.
Milyen termékek vesznek részt a promócióban?
A Játékban résztvevő Termékekről és azok EAN kódjairól
itt tájékozódhatsz.
Termékeinkről bővebb információt a
Dr. Oetker weboldalán találsz.
Meg kell őriznem a blokkokat / online számlákat?
Azt javasoljuk, hogy a játék végéig mindenképpen őrizd meg a blokkokat / online számlákat, hiszen, ha nyersz napi, heti- vagy fődíj nyereményt, akkor bekérhetjük Tőled azokat a bizonylatokat, amelyek feltöltésével részt vettél a játékban, amennyiben a weboldalra feltöltött blokk vagy online számla fotója hiányos, elmosódott vagy egyéb módon sérült, és ezáltal a játékban történő részvételhez szükséges bármely információ nem olvasható.
Mit nyerhetek?
Napi nyeremény: naponta 10 db (összesen 850 db) Dr. Oetker kötény. pizza vágódeszka.
Heti nyeremény: hetente 1 db (összesen 12 db) BOSCH MUM5 konyhai robotgép.
Főnyeremény: 1 x 3.000.000 Ft bankszámlára utalva.
Hogyan kerül kisorsolásra a fődíj?
A Fődíj közjegyzői sorsolás alapján kerül kisorsolásra, a főnyeremény sorsolásának időpontja: 2024. január 3. 14:00 óra.
Még nem múltam el 18 éves. Részt vehetek a játékban?
A játékban kizárólag 18. életévüket betöltött, cselekvőképes Játékosok vehetnek részt, akik magyarországi lakó- vagy tartózkodási hellyel rendelkeznek
Hogyan lehet nagyobb esélyem a fődíj/heti nyeremény sorsolásokon?
A következő módon indulhatsz nagyobb eséllyel a fődíj sorsolásán: ha a minimális pályázati mennyiség többszörösét töltöd fel, tehát minél több feltöltésed van, annál nagyobb eséllyel indulsz a sorsolásokon
Kell regisztráció a játékhoz?
Igen, szükséges. Ha még nem játszottál a weboldalon, akkor a regisztráció után tudod a blokkod / online számlád adatait feltölteni. Ha már korábban részt vettél játunkban, akkor csak be kell jelentkezned és vár a játék! Az első blokk / online számla feltöltéseddel automatikusan elfogadod a Nyereményjáték Játékszabályát és Adatvédelmi tájékoztatóját.
Már több blokkot / online számlát is feltöltöttem, mégsem nyertem még, hogy lehetséges ez?
A nyereményjátékban nagyon sokan vesznek részt, de ne feledd - minél több pályázatot töltesz fel, annál nagyobb eséllyel nyerhetsz.
Honnan tudom meg, hogy nyertem?
Feltöltést követően azonnal megtudod, hogy Tiéd lett-e a napi nyeremények egyike.
Amennyiben heti nyereményt vagy főnyereményt nyertél, a sorsolást követően értesítünk a megadott e-mail címeden!
Akkor is indulhatok a heti nyereményért és a fődíjért, ha nyertem napi ajándékot?
Igen, minden érvényes pályázat feltöltésével indulsz a heti - és a főnyeremény sorsolásán.
Mikor kapom meg a nyereményemet?
Nyereményedet 90 naptári napon belül juttatjuk el a regisztráció során megadott címedre, de természetesen törekszünk rá, hogy minél hamarabb hozzájuthass ajándékodhoz.
Mi történik, ha a regisztráció után megváltozik a címem vagy telefonszámom?
Hogy biztosan el tudjunk érni, ha nyertél, jelentkezz be, és a Profilom menüpont alatt frissítsd az elérhetőségeidet.
Hány pályázatot tölthetek fel egy nap?
Naponta bármennyi blokkot / online számlát feltölthetsz korlátozás nélkül.
Egy blokkal / online számlával csak egyszer tudok játszani?
Igen. Egy vásárlási blokkal / online számlával csak egyszer tudsz játszani. Ugyanazon blokk / online számla többszöri feltöltésére nincs lehetőséged.
Hogyan játszhatok, ha a blokkon nem szerepel a termék neve (gyűjtő blokk)?
Azok a blokkok nem vesznek részt a játékban, melyeken nincs feltüntetve tételesen a termékek megnevezése, melyből egyértelműen megállapítható, hogy azok a játékban részt vevő Dr. Oetker termékek közé tartoznak. Azok a feltöltések, melyek ilyen vásárlásokat tartalmaznak, érvénytelenek.
Nem tudom feltölteni a blokkot / online számlát az oldalon, mit tegyek?
Kérjük először ellenőrizd a dokumentum paramétereit: felbontás max. 300 dpi, méret: max. 5 MB, formátum: .jpg/.pdf. Amennyiben ezt követően sem sikerül a feltöltés, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a sutes@oetkernyeremeny.hu email címen, és írd meg minél pontosabban, hogy mi a probléma. Segítünk, hogy mielőbb megoldást találjunk!
Hol érdeklődhetek a játékkal kapcsolatban?
Először böngészd végig a játékszabályt, ha még van kérdésed, küldj nekünk mailt a
sutes@oetkernyeremeny.hu e-mail címre, vagy hívj bennünket a +36 1 610 8952 telefonszámon!
Nem találom a kérdések között az engem érintő témát. Mit tegyek?
Javasoljuk, hogy tekintsd meg a promóció játékszabályzatát, melyben további, a nyereményjátékkal kapcsolatos információk találhatók. Amennyiben a játékszabályzatban nem találod a kérdésedre a választ, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a
sutes@oetkernyeremeny.hu e-mail címen!
Írtam az ügyfélszolgálatnak, mikor kaphatok választ?
Az ügyfélszolgálati e-mail címen (
sutes@oetkernyeremeny.hu) kapott e-maileket érkezési sorrendben dolgozzuk fel. 1 munkanapon belül válaszolunk a beérkezett levelekre.